Monday, July 28, 2008

Hari Yang Malang

Hari ini bangun bersiap gi keje..2 hari cuti yang penat..Sabtu gi mandi Sg. Gabai dgn kuarga di opis..Wat BBQ kt saner n then mandi sampai tak henggat dunia..Mkn buah2 yg di beli kt Hulu Langat..favourite aku mkn rambutan gading, durian n manggis..Sampai naik serak suara aku mkn..Ahad lak, bawak Ayda n mak dia gi umah Pak Teh mkn buah gi..lunch kt saner then terus gi Jln TAR kt Kedai Kain nama Muaz..aku cam org giler tgk barang murah..aku beli tudung n baju..then aku beli tudung utk kakak2 ipar aku, anak2 buah aku then sepasang baju utk kakak ipar kesayangan aku kerna menjaga Apak aku di kampung..

Pas tu dh lewat kuar dr kedai tu dh kul 9 mlm..gi mkn kt area Pandan Indah pas tu terus ke HKL antar mak Ayda semula ke sana coz esok pepg dia kena gi wat radioterapi..Aku lak sampai umah dh lewat, dlm kul 1 pg dh..sian lak kt Ayda coz dia lak kena terus lik KLIA..Sok masing2 keje pagi..

Aku bangun pagi td siap cam biasa n suddenly kunci kete aku bateri takde lak..pas tu spare key lak ntah ke mana aku letak..Sadis toi rasa nya ari nih..Aku cam member yg kt area umah aku tp sadis dia dh gi keje..takpe la dia ade bengkel, call Along dia lak o d way dh nk g KLCC anto bos..call Rosli n Subuh depa naik moto..last2 aku call Ina..Ina yang takde kete tuh..:) Dia ajak Lela (org yang tak pernah rapat dgn aku) sanggup dak tu (rupanya dia ade kembo nama Ida) ambik aku kt umah..

Sedih gak coz kawan baik sendiri (ade ler 2 minah tuh) leh wat bodo jer tak tanya aku or wat eva laa..ada ka patut..Masa ni la baru kita tau..mana kawan yg leh senang n susah dgn kita..Memang cam tuh erk ragam manusia..Kadang2 geram gak coz kita kalu berkawan biarlah susah n senang bersama..Tp mmg apa yg terjadi ari ni ade hikmah di sebaliknya..Dugaan buat aku utk menempuh kehidupan ini..Aku pasrah...

No comments: