Thursday, July 31, 2008

Don't Judge If U Don't Know Me

Agak hangin gak kalu org judge kita terus tanpa mengenali kita sebetul2 nya..Tambah angin coz nak cuba2 wat gosip lak dgn org lain..msg kt org lain cite pasal kita tp tak tau kita ade kt situ masa tuh..Siapa kita utk judge org ckp cam tu ckp cam ni..dia cam tu dia cam ni..tak leh wat tu tak leh wat ni..apa tu apa ni..mengapa begitu mengapa begini..n so on la..suma serba tak kena..

Kita ni suma perfect ker??no body perfect 100 %..agak geram gak laa..coz tak sangka 1 of my fren cam tuh..kalau ade yg tak puas ati or what ever la terus jer gtau kt aku..Jgn nk kepochi citer itu cite ini pasal aku..u sendiri tak tau either citer tu betul or not..nape nk libatkan org..berubah itu n berubah ini..

Deorg tau ker apa yg kita buat selama ini??faham sgt ker dgn apa yg terjadi pada kita??nampak betul2 ker apa yg kita lakukan..As long aku berpijak di bumi yang nyata, insyaallah aku masih di 'kiblat' yang betoi..Bkn aku tak boleh terima kritikan tp directly tanya aku..directly ckp dgn aku..

Mujur kawan yg nak di ajak bergosip faham n kenal aku..Malas nk layan msg kwn tuh..Tak faham n tak faham..macam ragam manusia..This time betoi2 windu kt kuarga di kampung la..Dulu2 masa bersedih ade arwah mak jd shoulder to cry on..this time tak de dah tp bila aku tgk muka Apak jer terus ilang sakit yg aku rasa..suma back to normal..

Miss my family.............

No comments: