Monday, August 4, 2008

Mood Tak Ok

Broken Heart Myspace Comments
MyNiceSpace.com

Ari ni cuaca mendung..semendung ati aku..so far aku tak pernah gtau sesapa bout my blog nih..juz nk tulis apa yg aku rasa jer..no need to share..tp kalau ade yg baca n nk kasik comment u r welcome..

Ntah ler..ati aku ni sedih sgt..Semlm aku date dgn org yg syg aku..care bout myself but aku takde feel kt dia..try to accept him but ati aku nih ada pada seseorg yg aku cinta tp pedih coz dia tak tau..Setiap kali aku cuba bg peluang pd org yg suka sgn aku tp aku tewas..aku cuba tipu diri aku sendiri..aku kuar dgn deorg tp aku tak rasa seronok..fikiran aku kt dia..aku takut kalau dia ternampak aku apa yg dia akan fikirkan walaupun aku tak tau dia suka atau tak pada aku..

Betoi la cam apa yg Yus ckp..aku nih hipokrik..tipu diri aku sendiri..sebenarnya aku ni dh penat dlm suma nih..tp jawapan tu ade pada aku..aku takut n malu n berterus terang pada dia yg aku jatuh cinta pada dia..Then ade seorg mamat ni pun suka kt aku..walaupun berumur skit tp dh ade sumanya..ntah ler..cam biasa aku cuba biasakan diri aku utk menerima mereka tp akhirannya aku sendiri tak pasti..

Berat sgt dlm kepala aku nih..rasa nak nangis..nk peluk arwah mak cam selalu...

4 comments:

Ummi said...

salam,

kenapa tak nak bagitahu yang eja ada blog.

sedih baca blog eja. teringat kat arwah mak ye. :(

eja , ingat .....

ajal dan maut di tangan Allah.

bukan kita yang menentukan.

sabar dan berdoa.

Ummi said...

salam,

pasal jodoh tu jangan di fikirkan sangat.

Allah yang akan menentukan jodoh kita. :)

Jeja_prk said...

tq k.lela 4 ur advise n comment..

sophie said...

hi..
nk suro org berterus terang klu die suke some1 memang senang kn...
klu kite kena?
mesti pedih jew..
hu2..
be strong k..=)