Wednesday, August 27, 2008

Kursus di Cyberjaya

Mulai 26hb Ogos hingga 28hb Ogos ni aku berkursus di Multimedia University, Cyberjaya..Ni pun tgh course ni tp sempat gak nk blogging nih..lama dah rasanya tak sentuh blog aku ni..bz dgn keje..

Today nk wish kt my fren Ina Happy Birthday to you..Wafi (bofren ina) wat surprise anta 5 jambangan bunga n dlm setiap satu jambangan bunga ade 8 kuntum bunga ros yg berbeza color..5 jambang tu wakil adik beradik n mak n abah ina n 8 kuntum tu sempena bulan 8..erm..bertuah erk Ina dpt bofren cam tuh..kalau aku la bahgia rasa idup nih..hehehehe

Anyway utk Ina aku hadiahkan ini kt ko 'My Aunt'..

Happy Birthday Myspace Comments
MyNiceSpace.com

Mlm kang kalau sempat aku celebrate sama2 ko erk..

1 comment:

Ummi said...

salam,

takut nak makan kek ini.

macam nak meletup aje:)