Thursday, February 19, 2009

Ada Apa Hari Ini

Lama tak memblog dlm nih..since pindah umah baru kt Puncak Jalil masa CNY ari tu aku selalu sgt bz..tak tau ler..bz mengalahkan ade anak n laki..tp alhamdulillah biz perfume aku pun ok..last week aku baru jer pos perfume yg di order kt Tikam Batu, Kedah.Tu kg Kak Lela

Syukur walau takde family tp aku dh ade furniture kt umh..hasil uit aku sendiri..ari tuh beli set bilik tidur queen, kitchen cabinet, rak kasut, meja mkn, tv cabinet, divider n tikar..so kalau kengkawan aku nk dtg umh idak ler malu aku nk pelawa deorg..bkn per, cam tak selesa jer..

Family aku kt kg tak dtg gi..last deorg dtg masa umh aku tuh ada toto jer n peti ais jer..aku igt cuti sekolah ni nk ajak deorg tido umh aku..


Erm..muka aku still cam terbakar g ari ni..ahad aritu gi mandi manda kt Desa Waterpark..berkumbang tgh panas dr kul 11pg sampei kul 5 ptg..mau tak gelap muker aku..skang dh proses mengelupas..tak abis2 aku dok buh cream muker..

gambar , gambar1 ni kat desa water park

Dah ler tuh, ari ni aku ilangkan pas keselamatan bos baru aku..jenuh aku carik..aku dh mengaku n inform kt dia..aku kata aku careless..lau smpi minggu dpan tak jumpa aku kena wat polis report ler jawabnyer...sib baik dia ok..

Ni aku tgh bosan ni dr tadi wat keje tak relax2..aku skang ni tgh dlm program diet aku sendiri..mmg kengkawan aku mkn ubat itu la, ubat ini la utk kuruskan badan..tp aku tak mkn ubat2 nih..aku takut utk long term..aku juz bfast dgn cereal, tghari mkn buah, mlm mkn nasi tp b4 7p.m..tp kengkadang teringin nk mkn aku bedal gak ler..

Harap2 menjadi ler kali ini..td jupe x-staff kt opis aku ..dia ckp aku dh nmpk kurus skit..hehehe..ni yg menaikkan semangat aku gi ni..caiyok eja..caiyok

No comments: