Thursday, September 18, 2008

Salam Aidilfitri



Aku cuti raya dr 27hb - 3hb..Pas keje ari jumaat depan aku terus cabut lik kampung..hopefully tak jammed ler lagi..tak kesah bior aku berbuka dlm kete janji cepat sampai kg n tak sangkut kt jalan..semangat raya dh ade walaupun poket tak berapa nk ade..byk persiapan tak settle gi utk raya..maklum la aku skang kena fikirkan utk family 1st n aku sendiri 2nd..semenjak arwah mak tak de aku kena berdiri sendiri..bapak aku bab2 pompuan ni suma kasik aku settle..

Tp raya tahun ni dh masuk raya ke 3 aku beraya tanpa mak..3 thn gak la aku dah tak merasa masakan mak aku..aku sendiri yg kena masak rendang..1st time aku masak rendang dulu, lembik ayam tu aku keja kan..tp skang insyaallah dh terer..hehehhe...anyway aku ade uploadkan kad raya utk suma..ekad jer la..nk anta manual tak sempat..mmg la aku suka gak manual coz ade sentimental value..tp wat ever pun ingatan kpd suma kengkawan yg penting..

So to all my fren..Selamat Hari Raya n pandu tunggang dengan selamat..ingat yg tersayang..

3 comments:

PzaN MatpiH said...

anda di tag...huhuhuh

http://pzanvmatpih.blogspot.com/2008/09/aku-ditagoff-topic-jap.html

PzaN MatpiH said...

huhuhu...nasib le..ko kan follower aku..hehe...kan dah kene tag...huhuhu

Ummi said...

salam,

selamat hari raya untuk eja dan family :)

lama ke cuti? :)